Izlet u Split

by - petak, travnja 14, 2017





8. travnja sam prvi, ali svakako ne i posljednji put posjetila najveći grad Dalmacije - Split. A, u nastavku posta vam pišem neke pojedinosti toga dana.






Na izlet sam išla sa svojom školom, odnosno izlet je bio organiziran sa učenike prvog i trećeg razreda gimnazije. Uzbuđenje je u razredu vladalo nekoliko dana pred polazak, nekome zbog upoznavanja kulture novoga grada, nekome što će tu pronaći albume omiljenog benda, a nekome zbog toga što će isprobati mnogo nove hrane i istražiti uske i tajnovite ulice.

Krenuli smo ujutro u 6 sati. Društvo u busu mi je bilo super nakon što smo ušutkali učenike koji uvijek razmišljaju o školskim i političkim problemima, te ih natjerali da se i oni opuste. Put je trajao otprilike 7 sati, ali nije bio naporan. Čak i dugotrajno čekanje za prelazak preko granice nije bilo grozno zbog uzbuđenja.






U Split smo stigli oko 13 sati, i dok su učenici trećeg razreda odmah bili oslobođeni nadzora, mi smo sat i pol proveli u društvu turističkog vodiča i u obilasku Dioklecijanove palače. Najiskrenije, vodič, za razliku od palače, nikoga nije oduševio  i većina nas je jedva dočekala nekoliko sati slobodnog vremena.

Ja sam slobodno vrijeme provela zajedno sa svojim najboljim prijateljicama i prvi nam je zadatak bio da nešto pojedemo, jer smo bile užasno gladne. Moram vam priznati, pojele smo dosta, dosta toga. Prvi su na redu bili tortilja sendviči s kozicama koji su nas zadivili. Zatim smo posjetili pekaru Bobis, jer nam je mama od prijateljice rekla da tu isprobamo najdivnija i veličanstvena peciva. A, nakon sve te hrane smo se za kraj počastile još sa sladoledom koji je bio jedan od najboljih koje sam jela. 






Naravno, nismo svu hranu pojeli odjednom, te smo između jela mnogo šetale ulicama Starog Grada. Istraživale smo izloge trgovina i štandova. Mene je očarao štand s antikvitetima na kojemu sam ugledala brojne ploče, dva predivna fotoaparata, razglednice i slične zanimljivosti, te mi je žao što to nisam fotografirala. A, naš doživljaj su dodatno uljepšali ulični glazbenici.

Ostavile smo vremena i za šetnju po rivi i razgovore dok bi sjedile uz more čije bi kapljice ponekad pljusnule naše noge. 






Prije 18 sati smo napustili grad i uputili se prema tržnom centru. Tu sam većinu vremena provela tražeći rođendanski dar za brata. Također sam se među mnogo djece zajedno s prijateljicom spustila niz tobogan. Za sami kraj smo otišle u kabinu za slikanje kako bi napravile uspomenu koja će nas podsjećati na predivan dan. 

Put kući je meni bio lijep. Volim takvu atmosferu kada su svi mrvicu umorni, opušteni razgovori se vode uz super glazbu i svjetlost mjeseca koja dolazi izvana.

Kao što vidite, prošla subota je za mene bila divna i presretna sam što sam imala priliku posjetiti vrlo lijep grad. Očekujte slične postove svaki put kada budem imala priliku da posjetim neko novo mjesto. :)



You May Also Like

2 komentari

  1. Split je toliko diva grad, jedan od ljepših u Hrvatskoj, iako su u Hrvatskoj svi gradovi lijepi. Jako mi je drago što si napisala ovaj post i podijelila sa nama slike ovog predivnog grada *.*

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši