Kako tmuran dan učiniti ljepšim

by - petak, travnja 21, 2017




Obožavam vrijeme pred praznike kada se obitelj iz inozemstva počne okupljati i svi mi dragi ljudi budu u blizini kao i kada sam bila mlađa. Ali, tijekom praznika uvijek budem mrvicu nervozna, jer znam da se bliže dani poslije praznika kada se svi vrate svojim novim domovima, a ja kao najmlađa ostanem sama kod kuće.


Ista stvar se desila i početkom ovog tjedna, a snijeg nije poboljšao situaciju. Zbog toga sam se skitala po kući i radila stvari koje su mi ispunile vrijeme, te odmorile i utješile um  prije nove navale školskih obaveza.




Meni i mnogima omiljena stvar kada je vani hladno i pada kiša je zavući se ispod najmekše deke uz dobru knjigu. Zadnjih desetak dana sam opsjednuta trilogijom od Suzanne Collins. Zasada sam pročitala Igre Gladi i Lov na vatru te odgledala iste filmove i jedva čekam u ruke uzeti posljednju knjigu iz trilogije, jer su me prve dvije oduševile.

Pošto sam ja osoba koja ne može samo gledati film ili seriju već mora uz to i nešto raditi s rukama, vrijeme uz filmove sam provela bojeći bojanku. Bojanka koju imam se zove Menažerija - Portreti životinja za bojenje, a izdavač je Šahinpašić. Pored bojenja tijekom gledanja filma volim si nalakirati nokte.

Također nešto što moj um i moje tijelo oporavi i učini sretnijom je vježbanje uz vrlo, vrlo glasnu glazbu. Okej, ja uvijek kada mogu vježbam uz glasnu glazbu i iako tijekom vježbanja često tri do četiri puta umrem nakon toga budem sretnija i opuštenija, te ponosna na sebe što sam učinila nešto što je dobro za moje zdravlje i tijelo.

Bolje se osjećam i kada kroz kuću proletam s krpom i usisivačem u rukama, te se pobrinem da kuća izgleda čisto radeći sitnice koje mi oduzmu svega tridesetak minuta. A, jer volim i kuhati, svoje misli posvetiti i pripremanju ručka čemu se moji roditelji razvesele.  

Može li mi netko reći postoji li problem koji čokolada i šolja cappuccina nisu učinili manje gorkim? Posebno ako tu šolju cappuccina popiješ uz kratki razgovor s prijateljicom.

I posljednja stvar na listi koja me uvijek opusti i misli odvede na ljepše mjesto je šetnja. Kod mene je to najčešće šetnja u društvu crnoga psa koji mi uvijek pruža najodanije društvo.

Nadam se da će vam ovaj post pomoći kada vam je dan lošiji od drugih dana i da ćete pronaći aktivnost koja će vam omogućiti da se na neko vrijeme opustite i odmorite od obaveza pa da onda te obaveze bistrijeg uma i sretniji riješite. 

You May Also Like

8 komentari

  1. Baš mi je trebao jedan ovakav post za ove tmurne i dosadne dane. Fotke su odlične, a za oko mi je zapela ova knjiga *O* jer film jako volim.

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  2. Dovoljan mi je bio pogled na blog i na naslov posta i sliku i odmah sam se prijavila. :D
    Vežbanje je zaista bitno, samo što ja odlučim da vežbam ili trčim baš kada padne kiša ili kada su praznici. :D
    nMedusaa

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice post, love your blog (:

    CM | XIII.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obozavam da slusam glasnu muziku! Uz nju mi sve dodje lako! Odlican post i jako zanimljiv!

    OdgovoriIzbriši
  5. Iako je sad sunčano, prevruće je pa sam zatvorena u kući do posljepodneva, a sad si mi dala neke ideje što raditi u njoj. Hvala ti <3

    5 problema koje će samo ljubitelji serija razumjeti na: moonstears

    OdgovoriIzbriši