Lisnato tijesto na 5 načina

by - petak, travnja 07, 2017




U prošlom postu sam vam navela kako volim kuhati i pripremati slastice, te me to čini sretnom i opuštenom. Također obožavam brojne vrste pekarskih proizvodi, bili oni slani ili slatki, pa sam odlučila napisati nekoliko ideja kako da sami kod kuće pripremite vrlo jednostavna i brza peciva od lisnatog tijesta.



Pošto sam prvi put radila s lisnatim tijestom odlučila sam ga kupiti, a ne praviti. Koristila sam KPlus lisnato tijesto i bilo mi je super. Prije upotrebe sam ga izvadila iz leda na sat vremena. Peciva sam redala na plehove obložene papirom za pečenje i pekla na 200°C. Pekla sam ih 15-25 minuta, ovisno o količini nadjeva.




HRENOVKE U DEKI

Vjerojatno ste već čuli naziv pigs in blankets, dakle to su zapravo hrenovke ili kobasice u lisnatom tijestu. Ja sam koristila velike hrenovke pa sam ih zbog toga raspolovila vodoravno i okomito, te zatim oko njih motala trake od lisnatog tijesta. Premazala sam ih jajima, posula sezamom i pekla 15 minuta.




LOPTICE S PILETINOM I SIROM

Za ove loptice sam najprije na sitne kockice nasjeckala piletinu i tvrdi sir. Piletinu sam začinila i vrlo kratko popržila na malo ulja. Sir sam dodala piletini i tu smjesu sam nanosila na lisnato tijesto koje sam razrezala na veće kvadrate. Rubove sam čvrsto spojila i formirala loptice, ponovno premazala jajima i posula sezamom. Pecite ih 20-25 minuta.




PIZZA PLETENICA

Dakle, ovo mi je jedna od omiljenih stvari za jelo i priprema je vrlo jednostavna i brza. Sve što trebate je razvaljati lisnato tijesto, premazati ga umakom od rajčice, ribanom šunkom, sirom i ostalim dodatcima po vlastitoj želji. Zatim lisnato tijesto možete samo urolati, a ako želite zanimljivije oblike tijesto možete prije pečenja narezati na pužiće ili napraviti pletenicu. Pospite ga origanom i pecite 20-25 minuta.




ČOKOLADNI SMOTULJCI

Ovo pecivo me je vjerojatno najviše očaralo svojim izgledom. Lisnato tijesto razvaljajte tanko i prerežite na pola. Na jednu polovicu nanesite namaz od lješnjaka, te preko nje stavite drugu polovicu tijesta. Tijesto razrežite na trakice koje ćete uvrnuti i umotati kao pužiće. Pošto znam da ove korake nisam najbolje opisala klikom ovdje možete pročitati i vidjeti bolje upute. Premažite jajima i pecite 15 minuta.




SLATKE ŠKOLJKE

I za posljednja peciva najprije morate razvaljati lisnato tijesto i čašom napraviti dosta krugova. Na svaki krug stavite kockicu čokolade po želji, pokrijte drugim krugom i zatim ih vilicom dodatno učvrstite i ukrasite. Premažite jajima i pecite 15 minuta.


Valjda sam vas ovim postom nadahnula da si date oduška u kuhinji i zabavite se. Ukoliko isprobate neku ideju javite mi kako je prošlo. :)


You May Also Like

5 komentari

  1. Odlične ideje!
    Neke pravim, a neke ću sigurno probati. Prvi su na redu slatki zamotuljci. :)

    Kathy's delight / Instagram

    OdgovoriIzbriši
  2. Sad sam gladna!
    Super post!
    http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Uvijek ogladnim nakon ovakvih postova xd, ja lično najviše volim kiflice, ali sve izgleda jako ukusno

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni sve ovo izgleda preukusno i naravno odmah sam ogladnela :D

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ ❤
    www.infashionchains.com

    OdgovoriIzbriši
  5. woow ovo prelepo izgleda :) Svaka cast!

    OdgovoriIzbriši