Svibanj 2017.

by - nedjelja, lipnja 11, 2017




Dva rođendana, dvije knjige, četiri filma, stotinjak zadataka iz matematike i blago umiranje na početku mjeseca. 
Vrlo neispunjen mjesec, ali uz divne trenutke, barem tako pretpostavljam.




U prvoj polovici mjeseca su se odvila dva rođendana meni vrlo bliskih bića. Prvi je bio šesnaesti rođendan moje najbolje prijateljice, a istovremeno i djevojke/dečka, svekrve, zeta i budućeg ljubavnika. A, ukoliko ne shvaćate ovo, bez brige, nitko ne shvaća.

Dan nakon njenog rođendana uslijedio je i peti rođendan mog omiljenog crnog psa sa sijedom bradom. Mogu reći da sam ja bila uzbuđenija od njega. Definitivno. 

Početak mjeseca sam također provela učeći i dobivajući većinu završnih ocjena kako bih se krajem mjeseca posvetila vježbanju za pismenu iz matematike.

Slobodno vrijeme sam iskoristila gledajući serije 13 Reasons Why i Game of Thrones, te filmove Moana, Ogorčenje i posljednja dva dijela Igara gladi. Pročitala sam dvije knjige o kojima ste detaljnije mogli čitati u prošlom postu, a to su Kreja od Suzanne Collins i Kradljivica knjiga od Markusa Zusak.

Nadam se da će mi lipanj biti ispunjen s nešto više događaja, fotografija i knjiških, te filmskih naslova.
Kako je prošao vaš svibanj? 


You May Also Like

2 komentari

  1. Maj je za mene prošao vrlo lepo. Vidim da je i tebi bio veoma lep i ispunjen. Pročitala si dve predivne knjige, odgledala si dovoljno filmova, a gledala si i dve serije. Uz to si vežbala mnogo zadataka, a imala si i dva rođendana. To što si rekla da možda nećemo shvatiti u vezi rođendana, ja nisam shvatila ali nema veze.

    Goodbye Spring - We Heart It #1 | laAdda​​​

    OdgovoriIzbriši
  2. Čini se kao buran mjesec, ali si ga ipak pregurala :D Lijepo je vidjeti da si imala produktivan mjesec i da si za razliku od mene nešto i radila xd Fotkice su, kao i uvijek rpedivne. Btw očekivala sam malo duži post, ali...

    Delilah's Stories
    Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši