Tjedan u Senju

by - utorak, srpnja 18, 2017

U zoru srpanjske subote, točnije 8. srpnja, sam zajedno s mamom, a nas dvije potpuno same, uputila na ovogodišnje putovanje i posjetu obitelji u Senju.
Taj tjedan sam provela većinom na plaži, ljenčarenju uz knjigu i filmove, te uz kamaru sladoleda i toplih pekarskih peciva.

Kao što sam već napisala, krenule smo vrlo rano subotom i stigle smo negdje oko podneva. Poslijepodne sam provela u raspremanju odjeće i sitnica po kući, a zatim sam se predvečer pješice uputila na plažu na kojoj sam od svoje devete godine provela dosta vremena i stvorila mnogo uspomena.

Sljedeća tri dana sam provodila rutinu odlaska na plažu ujutro i poslijepodne s obitelji što mi je dalo i dovoljno vremena za dovršavanje knjiških poglavlja, gledanje filmova i vježbanje mojih kartaških vještina.

Kada su u pitanju ljetne večeri, ovaj tjedan sam ih provodila s obitelji, najčešće razgovarajući na prostranoj terasi dok bura polagano huči ili hvatajući male rođake po kući.

Definitivno najljepše uspomene su uslijedile sljedećih dana.

U srijedu smo se mama i ja dovoljno rano probudile i pripremile kako bi smo u divnome i čistome moru plivale već u 7 sati, a i da ne spominjem da smo prije toga uspjele fotografirati nekih stotinjak fotografija. Također smo se taj dan, ponovno, počastile prelijepim pecivima i krafnama.

Četvrtkom smo zbog naglog jačanja bure jutro iskoristile u ovogodišnjem temeljitom obilaženju i istraživanju grada. Kao i većina pomorskih gradova i Senj je stvoren od mnogih uskih ulica u kojima se jednostavno morate izgubiti. A, pošto sam ja čudak i lijenčina, naravno da se sjećam i mog predivnog sna na plaži dok su me hladni valovi prskali po nogama i primamili na plivanje.

Dan za posjetu jednog od najljepših gradića za mamu i mene, Crikvenicu, je bio petak. Kao i prošli put, ponovno smo istraživale sada nam već poznate ulice s bezbroj radnji, slastičarnica i pekara. Nećete pogoditi što sam jela, peciva... Također će mi u sjećanju ostati i naše višesatno plivanje uz valove i dosad najbolji isprobani Snickers sladoled.

Posljednjeg dana, subotom, smo otišli i u obližnje Selce zbog vrlo jake bure. Tamo smo iznova šetale ulicama i ponovno isprobavale poslastice, a poslijepodne nam se posrećilo, te su nam poznanici prepustili njihove ležaljke pa sam se dva sata pokušavala ponašati kao dama uživajući u krimiću Agathe Christie.

U nedjelju smo se jutarnjim satima uputile kući, odmorne, site divnih slastica i preplavljene uzbuđenjem što smo ponovno ostvarile i uživale u našem odmoru.