Ovo ljeto želim

by - utorak, svibnja 16, 2017




Iako je prvi dan ljeta udaljen nešto više od mjesec dana, a posljednji dan škole je za točno trideset dana, kao poticaj samoj sebi da se još ovih nekoliko tjedana potrudim i preživim u školi, odlučila sam napraviti veliku listu koju ću pokušati ispuniti i obaviti tijekom ljeta. 

Također se nadam da će mi ona pomoći u tome da svaki trenutak ljeta iskoristim na najbolji način, jer mi je srednja škola pokazala koliko su ti slobodni i opuštajući trenutci dragocjeni.



1. rolanje
2. duga vožnja bicikla
3. duga šetnja s psom
4. izlazak na ples ili koncert
5. roštilj s prijateljima
6. očistiti ormar i pokloniti odjeću
7. napisati i poslati pismo u boci
8. pješačenje/planinarenje 
9. otići u muzej
10. večer društvenih igara
11. otići u kino
12. otići u zoološki vrt
13. gledati izlazak i zalazak sunca




14. otići u lunapark
15. učiti njemački i francuski
16. imati tri noćenja i all nighter-a
17. PLL dan
18. provesti nekoliko dana kod bake
19. provesti čitav dan s mamom
20. otići na bazen
21. postavljati dva posta tjedno u srpnju i kolovozu
22. napraviti knjigu s receptima
23. napraviti sketch bilježnicu
24. pročitati: trilogiju Gospodar prstenova, Veliki Gatsby, Lolita, 
Mi djeca s kolodvora ZOO, Dom gospođice Peregrin za čudnovatu djecu i 5 knjiga Agathe Christie
25. posjetiti već poznata i nova mjesta

Napišite mi u komentarima kako protječe vaša školska godina i što planirate raditi ovo ljeto. :)








You May Also Like

3 komentari

  1. Super post! Nadam se da će ti se želje i ostvariti i da ćeš sve ovo napraviti u ljetu! Jedva čekam da škola završi ^^
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja, post je prediva, počevši od fotografija, pa do samog teksta i tvojih ''želja'', ako se mogu time nazvati. Nadam se da ćeš sve navedeno uraditi i uživati u ljetu :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskreno se nadam da ćeš uspeti da ostvariš sve ove ciljeve. Svaka ti čast za ove fotografije, očaravajuće su.

    Ako želiš možeš posetiti moj blog, jer sam početnica:

    www.mayasadventures0606.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši