15 država koje želim posjetiti

by - petak, svibnja 05, 2017





Volim putovati, a kako odrastam želja da upoznam nove države, te njihove kulture i gradove jača. Zbog toga vam danas pišem listu država koje bih voljela i na čije ću tlo valjda jednoga dana zakoračiti. 
ENGLESKA, IRSKA, NIZOZEMSKA



FRANCUSKA, ITALIJA, ŠPANJOLSKA



ISLAND, ESTONIJA, ČEŠKA



ŠVICARSKA, MAROKO, JAPAN



AUSTRALIJA, KANADA, NEW YORK



Znam da ovaj post nije najkvalitetniji i najbogatiji tekstom, te sam prvobitno htjela da za svaku državu i mjesto napišem poneku zanimljivost i razlog zbog kojeg bih ju htjela posjetiti, ali mi je iskreno nestalo riječi i ideja za tipkanje, a i nisam htjela da vas zamorim tekstom, već da uživate u fotografijama.

Navedite mi države i mjesta koje vi želite posjetiti u komentarima. :)






You May Also Like

5 komentari

  1. I ja želim da posjetim većinu ovih država,Češku ću imati priliku posjeti ovo ljeto i jako sam uzbuđena. Odabrala si divne fotografije! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Jako mi se sviđaju države, a pogotovo bih htjela posjetiti Francusku i Englesku *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog ->This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post, mislim da svi volimo putovati, i ja bih voljela da posjetim ova mjesta. Btw prva fotkica je preee *O*

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican izbor :)

    makeupmania-byjovana.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Neke sam od ovih država posjeila, a neke želim :) lijepe slike.

    5 problema koje će samo ljubitelji serija razumjeti na: moonstears

    OdgovoriIzbriši